Client: Tinker Imagineers

Voor een personeelsfeestje van NS Commercie met als thema: Keep the soul alive! bedacht en ontwierp Shapeshifter een catchy uitnodiging: Een ouderwets singeltje in platenhoesje met een onbekend nummer erop. Het singeltje was tevens toegangsbewijs en een kans op een mooie prijs.

Op het feest draaide een DJ alle singles: Als het één van de winnende soulnummers was kreeg de eigenaar een mooie prijs. Op de andere singeltjes stonden ABBA, Hepie en Hepie en andere juweeltjes uit de oude doos.

For a party for the staff of 'NS Commercie' with the theme: Keep the soul alive!, Shapeshifter developed and designed a catchy invitation: An old school single with a unknown song on it. The single as the ticket to the party and a shot at some great prices.

At the party a DJ played all the singles: If you had one of the winning soul songs, the owner won a great price. On the other singles there was a variety of songs, from ABBA, Hepie and Hepie and other fun old songs.

Shapeshifter | Brigittenstraat 2 | 3512 KK Utrecht | 030 • 214 52 12 | 06 • 201 88 884 | info@shapeshifter.nl